Curs EXPERT ACHIZITII (cod COR 325723)

Tipul programului: Specializare
Denumire: Expert Achizitii
Durata cursului: 40 ore (1 sapt.)
Pregatire teoretica: 20 ore
Pregatire practica: 20 ore
Taxa: 600 lei (2 rate)
Conditii de acces: Studii superioare
Taxa examen: 50 lei (conform OUG nr 73/2017; MO nr 808/12.10.2017)

Obiective exprimate in competente profesionale :

✔ Comunicarea interpersonală.

✔ Perfecţionarea pregătirii profesionale.

✔ Utilizarea calculatorului.

✔ Coordonarea muncii în echipă.

✔ Negocierea în cadrul procedurilor de atribuire.

✔ Elaborarea documentelor de specialitate.

✔ Analizarea legislaţiei aplicabile specifice.

✔ Acordarea consultanţei de specialitate.

✔ Planificarea achiziţiilor publice.

✔ Derularea procedurilor de atribuire.

✔ Finalizarea procedurilor de atribuire.

Ocupaţia de „Expert achiziţii publice” este o nouă ocupaţie, necesară în vederea aplicării corecte şi consecvente a tuturor prevederilor legale referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică şi/sau a acordurilor cadru de către autorităţile contractante.
„Expertul în achiziţii publice” analizează cerinţele legale şi are abilitatea de a înţelege corect, actele normative naţionale, aplicabile activităţilor desfăşurate de autorităţile contractante şi/sau aplicabile produselor şi/sau serviciilor și/sau lucrărilor ce urmează a fi achiziţionate.
„Expertul în achiziţii publice” sprijină şi consiliază personalul tehnic /economic de execuţie şi administrativ /juridic, în luarea unor decizii corecte privind achiziţionarea de produse / servicii / lucrări care să corespundă cerinţelor esenţiale prevăzute de legislaţia aplicabilă, în condiţii de deplină legalitate. În acest sens, expertul în achiziţii publice acordă consultaţii, la cerere, individuale sau în grup, pentru problemele apărute în instituţia respectivă, la însuşirea şi implementarea legislaţiei aplicabile.

Avantaje:
Participantii beneficiaza de suport de curs si fise de lucru pentru aplicatii;
Curs interactiv axat pe probleme practice si instrumente eficiente ce privesc dezvoltarea abilitatilor de comunicare si prezentare;
Sali de formare dotate corespunzator (laptop, videoproiector, flipchart, tabla scolara, echipamente audio si video) la standarde europene;
Formatori acreditati la nivel national si international;
Consiliere si orientare profesionala

Documente necesare:

copie simpla BI/CI, copie simpla certificat nastere/casatorie, copie ultima diploma absolvita (adeverinta).

*Cursurile sunt recunoscute de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei atat in tara cat si in U.E si contin un Supliment Descriptiv cu Obiectivele Generale exprimate in competente profesionale !!!

Obs: costul cursului se poate deduce din impozitul pe profit/venit cf art 34 din OG 129/2000 republicata !!!

**Documente necesare: copie BI/CI; certificat nastere; copie ultima diploma absolvita (adeverinta).
***Cursurile se pot organiza in: Buzau (Str. Hangarului nr 8, etaj 3, intre Dragaica si Rompetrol, vis a vis de fostul ACR); si prin corespondenta/contract in toata tara;
Adresa de corespondenta (documente scanate pe e-mail/fax): Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea./ Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. Fax: 0372/872190

Taxa de curs se achita in contul RO09RZBR0000060010653838 deschis la banca Raiffeisen. (pentru persoane fizice se va mentiona „taxa curs” si „numele/prenumele”, iar pentru persoane juridice avem nevoie de datele de facturare)
Relatii suplimentare: Mob: 0724.367.305 sau 0731.355.428